Klachten
Bij transportschade dient u de schade voordat u voor ontvangst tekend te melden aan de chauffeur en dit indien mogelijk op het afleverbewijs te vermelden.
Maak foto's van de beschadigde verpakking voordat u deze uitpakt. Indien er zichtbare schade is pak de zending dan niet uit.
Indien er geen zichtbare schade is, pak de bestelling uit en onderzoek deze op beschadigingen. Maak een foto van de beschadiging.
Neem met ons contact op, vermeld de schade en stuur ons de foto's
Heeft u klachten over een geleverd product, neem dan met ons zo snel mogelijk maar liefst binnen 14 dagen contact op. Bij voorkeur via email: verkoop@vloerkleden24.nl
Omschrijf duidelijk uw klacht en maak indien mogelijk foto's van de klacht.
Wij zullen normaal binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een antwoord geven. Mocht het langer duren om een antwoord te geven zullen wij u dit meedelen.
Mocht onze oplossing voor uw klacht niet acceptabel zijn dan kunt u de klacht hier ter bemiddeling voorleggen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Wij doen ons best u op een goede manier te informeren over de producten om daarmee eventuele klachten te beperken.
- Voor aankoop bieden wij de mogelijkheid om stalen van de kwaliteiten graits per post te sturen. U kunt de kwaliteit en kleur dan thuis in uw eigen interieur beoordelen. Wij bieden deze mogelijkheid aan daar kleuren van beelscherm tot beelscherm soms kunnen afwijken. Dit voorkomt normaal klachten dat een kleur toch iets anders is dan op een beelscherm.
- Onze vloerkleden worden met de hand op maat gesneden. op de productpagina geven wij daarom ook duidelijk aan dat een kleine afwijking altijd mogelijk is. Valt de afwijking binnen de opgegeven tolerantie kunnen wij geen klacht hieronver aanvaarden.